گل پسرمون آقا صــدراگل پسرمون آقا صــدرا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نی نی جون ما

ابتدای شش ماهگی نی نی واسباب کشی خونه جدید

1393/9/4 16:21
نویسنده : مامان و بابا
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نی نی خوش قدم منفرشته با اومدن تو اتفاقات خوبی تو زندگی ما رخ داده و امیدوارم بهتر از این ها هم باشه پسر گلم تو وارد شش ماه شدی و ما به یک خونه نقلی ویلای اسباب کشی کردیم البته ببخشید اگه تو هم اذیت شدی چون منم مجبور شدم ی کارای انجام بدم ولی خداروشکر هیچ اتفاقی نیفتاد و تو سالم وسلامتی۰پسرم  من وبابای خیلی خوشحالیم چون وقتی تو هم بدنیا اومدی و بزرگتر شدی میتونی تو حیاط خونه بازی کنی ولذت ببری۰

پسر گلم با رفتن به شش ماهگی اولین تکون که درست وحسابی احساس کردم تو خونه مامان جون بودم و خیلی خوشحال شدمخندهوتا بابای اومد بهش گفتم و اونم کلی ذوق کرد عزیزم۰

پسندها (1)

نظرات (1)

بابا مهدی
5 آذر 93 8:08
بابایی قربونش بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.