گل پسرمون آقا صــدراگل پسرمون آقا صــدرا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

نی نی جون ما

خنده های شیرین صدرا جون

1394/3/24 13:39
نویسنده : مامان و بابا
125 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جونم عزیز دلم پسر خوشکلم خییییییییلی دوست دارم بی نهایت تو خیلی شیرین ودوست داشتنی هستی تو این دوماه و چهرده روزی که به دنیا اومدی زندگی برای من وبابات رنگ دیگه ای گرفته ووقتی بهت نگاه میکنم خدارو بخاطر وجود تو هزاران مرتبه شکر میگم ۰تو بهترین هدیه برای ما هستی ۰  

صدراجون توهر روز که میگذره شیرینتر میشی وبلا تر مخصوصا با اون خنده های قشنگت که الان یک هفته ده روزی میشه که وقتی من و بابای باهات حرف میزنیم تو متوجه میشی و خییییییییلی میخندی تازه دوست داری حرف بزنی ۰عزیزم دوتا دستتو میذاری تو دهنت و لیسشون میزنی منم چندتا عکس ازت گرفتم خیلی بامزه میشی نفسم۰

 

پسندها (1)

نظرات (2)

نازنین
24 خرداد 94 13:40
بابا مهدی
27 خرداد 94 9:23
شیــــــــــــــــــــــــرین بابایی شـه