گل پسرمون آقا صــدراگل پسرمون آقا صــدرا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نی نی جون ما

ترانه های کودکانه زیبا برای نی نی جون

1393/8/19 12:31
نویسنده : مامان و بابا
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم پسر نازنینم من و بابای هر کاری میکنیم تا تو خوشحال و شاد باشی برای همین چند تا ترانه زیبا برات گرفتیم تا تو به اونا گوش بدی و خوشحال بشی هر وقت هم به دنیا اومدی باشنیدن این ترانه ها آروم بگیری و دوسشون داشته باشی اگه گفتی اسمشون چیه عزیزم?خودم برات میگم پسر گلم اولیش که بابا مهدی گرفته یک روز آقا خرگوشه وزنبور طلای بود که من صبح که بلند شدم اولین کاری که کردم برات پخش کردم وبعد ترانه های دیگه مثل گنجشک و برف و بارون'دس دس 'سگ من وسرود میوه ها 'اتل متل یه مورچه وچند تای دیگه۰۰۰.                                                                       ایشالا که دوسشون داشته باشی۰

پسندها (3)

نظرات (3)

بابا مهدی
19 آبان 93 14:07
ماشالله به پسر بابا . . .
مامی الی
20 آبان 93 12:02
الهي سالم و سلامت بياد توي بغلتون و از اين همه شور و نشاط مادرانه تون لذت ببره. ياد روزهاي شيرين بارداري افتادم
مامان ناز
21 آبان 93 7:23
گل پسرتون مبارکتون باشه امیدوارم روزهای باقیمونده رو به خیر و خوشی سپری کنید و نی نی جونتون صحیح و سالم بیاد بغلتون جسارت نباشه ولی بهتره یه لالایی یا آهنگ دلنشین رو واسه نی نی پخش کنین,اینجوری به اون صدا عادت میکنه و بعد از تولدش خیلی جاها با همون آهنگ میتونین آرومش کنین. حرف زدن با صدای بلند هم خیلی رو نی نی تاثیر داره