گل پسرمون آقا صــدراگل پسرمون آقا صــدرا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

نی نی جون ما

ماه نهم بارداری و خستگی های مامانی

1393/12/16 20:19
نویسنده : مامان و بابا
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم پسر نازنینم با همه وجود دوست دارم و منتظر اومدنتم هرچند خیلی اذیت میشم نمیدونی پسرم خیلی سنگین شدم و به سختی بلند میشم ومیشینم شبا تو خاب چند مرتبه بلند میشم و بدنم درد میگیره خلاصه خواب راحتی ندارم بابای هم با من نصف شب بیدار میشه عزیزم هرچند اذیت میشم ولی به عشق اومدن تو همه سختی هارو تحمل میکنم۰اوه

امروز نیمه اسفند ماه و فقط دوهفته به عید مونده ولی به اومدن تو رو دقیقا نمیدونم من و بابای منتظر اومدنتیم دکتر برای من هشتم فروردین زده ولی بستگی به تو داره که تو کی بیای پیشمون۰تو الان حسابی بزرگ شدی و زورت زیاد شده ماشاله و با دست وپاهات لگد های محکم میزنی'۰راستی عزیزم وقتی گرسنه هستی و وقتی من تازه غذا میخورم تو شروع به سکسکه کردن میکنی منم دستمو میذارم رو شکمم و حرکات تو رو حس میکنمخنده

پسندها (1)

نظرات (0)