گل پسرمون آقا صــدراگل پسرمون آقا صــدرا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

نی نی جون ما

خواب دیدن های مامان که با دیدن نی نی تو بغلش دلش هوای میشه

1393/11/3 21:21
نویسنده : مامان و بابا
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان تو الان دو روزه که وارد هشت ماهگی شدی ومن روز شماری میکنم تا تو رو تو بغلم بگیرم'قلب

عزیزم هر چند شب یکبار خابتو میبینم که بدنیا اومدی و بهت شیر میدم۰اولین بار که خابت دیدم تو خابم یک بچه چند ماهه بودی و قیافت شبیه خودم بود و دهنت باز کرده بودی و یکسره میخندیدی هنوز قیافه ات تو ذهنمه منم باهات بازی میکردم صبح که از خاب پاشدم کلی انرژی داشتمخنده و حسسسسس خیلی خوبی داشتم و تو خابای بعدی تو خیلی کوچولوو بودی وتازه بدنیا اومده بودی و بهت شیر میدادم و لباسات عوض میکردم عزیزم تو خابم خیلی خوشحال بودم حالا باید منتظر بمونم تا خودت بیای عزیزم۰خلاصه مامانی خیلی خابت میبینه و هر خابی دیدم برا بابای تعریف میکنم۰

پسر عزیزم نمیدونی چه بابای خوب و مهربونی داری خوشبحالت میشه همیشه میگه با پسرم توپ بازی میکنم کشتی میگیرم بیرون میبرمش و خلاصه من وتو خیلی خوش شانسیم که بابا مهدی رو داریم۰من که از ته دل عاشقشم و دوستش دارم قربونشششششش برمخجالت

پسندها (1)

نظرات (0)